BEIJING CALLING


Richard och jag har hela veckan ba varit superförväntansfulla inför just denna dag för ikväll åker vi till KINA!! Här hade vi vandrat runt på stan i flera timmar och shoppat kläder inför invigningen av hans utställning i Qingdao bl.a. omg this is really happening 





Sen har vi varit på Pride-förfest och druckit vin och dansat och shottat fireball. Men mest av allt viftat med Pride-flaggan och hyllat kärleken. (Och Richard har klippt av mig håret aahhh)








Och igår blev vi bjudna på grillkväll av min andra bror samt hans flickvän och deras vän. Den kvällen var bara helt underbar och bjöd på sådär jobbigt mycket skratt så man inte kan andas som bara mina bröder kan framkalla, samt massa planering inför kommande myshäng. Den enda som saknades var väl egentligen broder nr 3, kom till Stockholm snart hallå!! 

Nu ska jag snart kila iväg mot stan för lite Beijing8 lunch m mina fina Örebro kompisar som är här för å fira Pride. Hatar att jag inte kan göra det med dem och lol på att jag äter på Beijing8 för första gången samma dag som jag ska till the real Beijing :,,) Aja kram på er iallafall!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0