en uppdatering från peking











Är verkligen heeeelt förtrollad av Kina. Det är så mycket vackrare och grönare och mer speciellt än jag nånsin kunnat ana. Förväntade mig inte alls så mycket av Peking, föreställde mig typ ett lite mindre smutsigt Bangkok. Men det här var inte riktigt samma. Visst är solen konstant skymd av avgasmoln i hela staden, men bortsett från det är det (vad jag sett hittills) en väldigt fin stad. 

Vi har nu varit här i 2 dagar, varav den första bestod av massa massa sovandes i *världens skönaste hotellsäng* samt lite koreansk middag och sightseeing på kvällen. Idag var dock något heeeelt annat(!!!!!) men tänkte ta det i ett nytt inlägg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0