10+10

 
Förra veckan började ganska slitsamt. På bild nr1 njöt vi äntligen av vår första middag på ett bord vi knasigt nog lyckats transportera hem via tunnelbanan(bild nr2): ALDRIG IGEN lol
 
 
Och sen blev det ju min födelsedag!! Herre jesus. Är 20 år gammal?? Har levt i TJUGO ÅR. Wow. Spenderade sista kvällen som tonåring åt att spela xbox och dricka vin m Disa, och dessa små grodor överraskade min bror mig med på jobbet. Han äger.
 


 



 
 

Min födelsedag var så så bra. Inredningsshoppade med Disa, mötte upp min efterlängtade bror och gjorde mitt första köp på systemet!!! Stressade sen vidare till Sallys bar och restaurang som jag av kanske uppenbara skäl länge velat äta på. Så där stannade vi ett tag och åt supergod mat och hamnade sedan på en himla mysig uteterass med svinskön bartender och lyktor i träden och där avslutades den födelsedagen. 
 











Och sen den fina fina lördagen, som spenderades i stort sätt med samma gäng som dagen innan. Och faaan vad mysigt det var!! Vi började med mousserande vin(som jag själv köpt på systemet hehe) och ost&kex och vindruvor på en båt! Åkte runt i någon timma och la sen till vid grönan där vi hängde ett bra tag(läs:köade lol). Dagen avslutades med vin och asgött häng hemma i nya läggan med massa fina människor och hade det bara så jäkla bra. 
 
Hela söndagen bakishängde Disa och jag med xbox och hemlagad chokladmousse av avokado och ah ni vet, bara rehabade efter en svinbra 20årshelg. Åh vad fina människor jag har omkring mig. 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

hahahhahaha så jävla fin där på sista bilden :))

2014-09-28 @ 22:39:59
URL: http://moalillgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0