one great wall


Åker linbana...


OCH VIPS!! HÄR STÅR LILLA JAG PÅ THE GREAT WALL OF CHINA OMG 


Ser ni detta?? Magiskt 




Och sen att kunna pricka av på min bucket list att jag gjort en awkward hand-stand just DÄR, ah den alltså 







Byggandet av kinesiska muren påbörjades några hundra år innan Kristus, och avslutades kring 1300-1400-talet. Det är otroligt vad människan kan åstadkomma?? Är helt förbluffad 



Är även så himla happy att jag fick uppleva detta med min fina bror




Sen avslutades allting med lite rodel ner för ett berg, genom en djungel och över ett stup?? Haha va 

Har alltså idag fått vandra på KINAMUREN. Inte bara det utan även stått på händer där, blickat ut över fantastiska berg från 8 st av de flera tusen vakttornen och haha; joggat. Sjukaste träningspasset nånsin :,,) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0