30


I torsdags kom min bror hit. På fredagen hängde vi lite i city, och på kvällen tog vi tunnelbanan till gamla stan för några öl lite här och där. Himla mys! 
 
Tränade så himla bra förra veckan o tog bland annat en löptur i denna underbara lilla skog som ligger precis utanför fönstret. Ganska sorgligt att inte få njuta av denna utsikt varje morgon from fredag o 3 veckor framåt. 
 
Sen var det dags att fira min bror Richard som fyllt 30!! Bror nummer 2, Richards vän och jag har i någon månad planerat och fixat inför detta och middagen och allt blev ju faktiskt svinbra. Grattis igen broris!!
 
Här kommer bilder från det:
 
 




~ <3 ~
 
 
Och det var den helgen det! Nu återstår en vecka i lägenheten här i Sthlm, sen far jag iväg runt i Sverige i några veckor. Bland annat till pappa på Västkusten, där jag ska fira jul, och sen till Värmland. Ska bli så skönt att få lite ledighet. När jag kommer tillbaka börjar ett helt nytt kapitel :-) So excited!! Kjamkjam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad innebär det nya kapitlet? :D

2014-12-16 @ 16:50:11
Postat av: Anonym

Vad innebär det nya kapitlet? :D

2014-12-16 @ 16:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0