vecka 52






Nu har vi spenderat cirkus 5 dagar hemma hos vår far på västkusten. Alltid så himla fijnt, titt ba









Där firades jul, och det gjorde jag tillsammans med två av mina fina bröder och pappsen då. Vi bakade pepparkakor, lagade massa julmat, drack glögg framför Kalle Anka, såg massa film(bl.a. Tomten Är Far Till Alla Barnen som är så djävlulsk bäzt haha) och så kom ju Nösunds första snö på självaste julafton, så lite julstämning blev det allt. 













Idag åkte vi till Göteborg för å gå omkring lite på Lisebergs julmarknad oxå -- jättejättemys. När vi vandrat där ett tag och fått oss lite post-christmas feeling begav vi oss till Centralstationen där vi åt middag, drack kaffe och vinka adjö till varandra.

Nu sitter Ebbe och jag på bussen och snart är jag i Degerfors igen. Har haft det så bra med några av mina favvokillar verkligen. Vi har verkligen bara degat i soffan, åkt runt och tittat på fina utsikter, ätit MASSOR, övningskört och skrattat. God jul på er iallafall, och gott nytt år i förskott! (herregud nytt år snart hjälp vad underbart det känns)

Kommentarer
Postat av: nicis

Och snart ses vi minsann herrejössebulle vad jag längtar!!!!

2014-12-27 @ 06:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0