nytt


Har äntligen laddat över massa bilder från min kamera på en dator. Bl.a. dessa ovan som togs typ 1 vecka efter att jag kommit hem från Thailand. Buhu saknar att vara brun och långhårig och sådär lycklig som jag kände mig då. Var ju så sjukt GLAD då verkligen. Det enda nyårslöfte jag har till 2015 är att bara göra saker som gör mig just glad, och undvika sånt som gör mig ledsen(och försöka spara superdupermycket så att jag kommer iväg till Australien nästa vinter hehe).

Det var någon av er som frågade för ett tag sedan vad det är för nytt kapitel som påbörjas i vår, och svaret på det är att jag from januari 2015 börjar jobba på en förskola. Vilket känns helst fantastiskt?! Har i ca 7 månader jobbat på ett kontor där ENBART jag suttit, vilket inte varit så positivt för mig. Jag har lärt mig sjukt mycket och samlat massa erfarenheter, men att sitta ensam varje dag på ett kontor och vara ny i Stockholm är ju inte bästa kombon. Speciellt inte för mig som är så himlans sällskapsjuk h e l a t i d e n. Hehe. Jaja nu lämnas den tiden iallafall bakom och så ser jag fram emot en vår med massa roligheter!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0