we are singing our sorrows away






Premiären igår blev b ä s t!! Helt knasigt att lite musikal kan få mig känna mig så lycklig och glad, även såhär ett dygn senare.

När föreställningen var slut och det var dags för applåder och bugningar osv fick vi alla en ros, och jag utöver den en jättefin ljusstake. Blev först helt chockad över att bara jag fick en sån, men såg sen att den var från min musiklärare från högstadiet! Det är tack vare honom som jag kom i kontakt med denna musikal och även tack vare honom som jag känt på senare tid att kanske musik/show är något jag borde hålla på med. För det är verkligen det roligaste jag vet. Tack Thore för allt stöd!! 
Ett annat superfint stöd var min underbara Moa och bror Richard som även dem kom och tittade på min lilla amatörmusikaldebut :,) Efteråt åt vi mat i stan och kramades en massa. 

Nu är det tre gånger kvar och jag är SÅ peppad inför morgondagen och föreställning numero dos!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0