när man trodde det inte kunde bli bättre än såhär

Stockholm Syndrome har varit upp och ner de senaste veckorna men fan vad roligt vi har det, jämt. Världens bästa klubb, världens bästa människor.
 
 Åkte och kramades med tigrar på Tiger Kingdom med Karin och hennes föräldrar, så himla myzzzigt!
 
Haft poolparty med alla roomies och några staffmembers. Är verkligen omringad av helt otroliga personer.
 
 
På våra lediga dagar har vi i crewet mestadels hängt tillsammans på olika paradisstränder och ätit god mat på restauranger med vackra utsikter.
 
Firade jul med bland annat Alex, Filip och Henrik som var här på besök(!!) och senare med mina små älsklingar på Stockholm. Mycket mycket ovanlig julafton!
 
Och sen så firade jag nyår, vilket var jamen den sjukaste nyårsaftonen någonsin!!
 
 
OCH SÅ HAR DET JU ÄVEN HOPPATS BUNGY JUMP!! ! ! ! !!!! ! ! Trodde aldrig i mitt liatt jag skulle våga göra något sånt här, även om jag alltid varit inställd på att göra det någon gång. Men nu är det iallafall gjort. När jag stod där uppe på kanten, precis innan jag skulle falla fritt ut i luften, var jag räddare än jag någonsin varit i mitt liv. Detta var verkligen det värsta men bästa jag gjort i mitt liv!
 
Förlåt för att jag varit riktigt riktigt dålig på detta med bloggen. Både familj och vänner har tjatat på att jag ska bli bättre på att uppdatera med bilder osv här. Ska försöka min älsklingar, lovar! Livet är bara riktigt riktigt fullt med annat just nu. Har utöver det här ovan sett Catching fire på bio, fått nya underbara roomies, gått på gayklubb, haft endel pizzahäng hos cheferna efter jobb, fått roliga julklappar, träffat norrmalmstorgsrånaren som är orsaken till begreppet "Stockholm Syndrome"(!!), stött på sveriges lilla älskling Zara Larsson och hennes familj på bangla road(och är numera bästiz med henne tihi), spelat fotboll och volleyboll på stranden med min lilla thailandsfamilj och bara känt mig rätt så lyckligt lottad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0