grattis vackra bella till studenten!!
















Igår var en så himla jobbig dag på sätt och vis, för det var flak fyllda med lyckliga studenter överallt och huvuden prydda med studentmössor i hela tunnelbanan. Det gick inte att vända sig nånstans utan att bli påmind om att det var studenten i Stockholm - - och det gjorde så ont :,// Gud vad avundsjuk jag är på de som får uppleva den bästa dagen nånsin i år. Önskar det var min tur igen. Well well:

Hade åtminstone en himla mysig afton på Isabellas studentmottagning, med massa god mat och trevliga människor och vi "ungdomar" lyckades till och med skapa oss ett eget litet barnbord. Ni vet sånt där som det brukar finnas på midsommarfiranden med föräldrar och släktingar som vill kunna ta sina snaps ifred hehe. Sjukt trevligt var det iallafall och det var så himla kul å bli lite smålullig tillsammans med både mina bröder och deras nära och kära. 
Efter att ha hållits gisslan av min bror och hans flickvän tills all champagne var slut och alla gäster gått tog jag mig till Disa och Emil där jag satt resten av kvällen och drack vin. Så jäkla mysigt! Idag är jag ledig och ska hänga lite på stan med min bror och förhoppningsvis hitta på något äventyr ikväll. Ha en fin röd fredag allesammans! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0