iron








Idag gick jag hem från jobbet, Lidingö till Gärdet -- så himla skön promenad. Och jag älskar verkligen Stockholm. Det måste vara en av de finare, mer trevliga och mest härliga storstäderna jag vet. 

Hej förresten hörni !!
Herre min skapare vad mycket spring det varit för mig på senaste tiden. Mitt uppe i allt leta-boende-till-hösten-kaos har jag börjat få värsta flytet och redan varit och tittat på tre ställen, till och med fått ställa in en visning and more to come. Dock var jag och kika på den perfekta lägenheten igår, och håller alla mina tummar för att just den blir min! Får reda på det efter helgen så har bett alla mina nära å kära att be till Gud med mig tills dess hehe. 
Hur som helst så har jag även tränat massa, testat på tabataintervaller(:självmordsintervaller), hängt på Gärdet med Richard och scrapbookat. Ikväll ska vi försöka hitta på något mys, kanske sätta oss på en uteservering. Ni vet, fira att vi lever och ba njuta av tillvaron, och sånt.

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh vill också sitta på uteservering med er finisar!! Fan va mysigt vi ska ha till hösten! Te/vin kvällar och i december baka och fira advent, asså gud!! <3

Svar: Men åh mysigaste ju!!!! Längtar så himla mycket!! (Speciellt till julbaket osv då jag inte fick uppleva det denna julen hehe) Saknar dig!! <3
None None

2014-06-11 @ 21:20:38
URL: http://moalillgren.se
Postat av: Amanda

Din blogg e så myys! Jag ska i sommar precis som du flytta upp till sthlm och jobba. Undrar om du har något gött tips på vad man kan göra/hänga samt lite tips så man inte känner sig så ensam.
Ha det bääst

Svar: Men tack, vad gullig du är! Och fan vad kul! Hmm, ja grejen är ju att jag fortfarande är ganska ny och försöker för fullt hitta de där små smultronställena där man skulle kunna tänkas trivas hehe. Men det finns ju såå mycket! Eftersom jag har mina bröder som bott här hela livet så lär de mig lite allt eftersom vart man kan hänga. Hittills har jag förstått att mälarpaviljongen ska vara riktigt mysigt(inte varit där än) och jag föredrar ju egentligen söder eftersom det påminner mig lite om Örebro! Annars vet jag inte riktigt vad jag ska ge för tips! När du börjar jobba kommer säkert träffa massa schyssta människor där som kan introducera en massa niceiga ställen! Jag kan absolut tipsa om några ställen sen när jag kommit mer in i stockholmslivet, och du får gärna höra av dig om du hittar något bra du också! :) Ha det fint och lycka till med allt så länge!
None None

2014-06-15 @ 00:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0