poser poser















Superblandat urval av bilder från de senaste tre dagarna. Har hunnit m massor verkligen! Som tex assisterat min bror när han fotat för Björn Axén vilket även var mitt första RIKTIGA jobb som hans projektassistent, yayy!! Även hängt med på möten med olika kostymörer och känner bara mer och mer hur mycket jag älskar den konstnärliga världen. Utöver det har jag sprungit som vanligt och idag powerwalkade jag en mil så nu mår kroppen. Och så har jag åkt nercabbat för första gången i år och det är ju bara för nice! Ja, annars gör jag inte så mycket mer om dagarna förutom att beta av alla säsonger av game of thrones och längta till helg och midsommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0