you.got.that.medicin.i.need



En bild från i torsdags då jag sprang milen i mina nya shorts plus en smygtitt på min lilla scrapbook. Så himla nöjd so far och tänk vad roligt att ha detta om typ 30 år -- lite samma grej som att ha en blogg 




Och sen tog ju vackra vackra Nicolina studenten. Svinroligt att vara på hennes mottagning o se henne i sitt fulla bruk bland alla nyktra släktingar o diverse hehe. Grattis min lilla pumpkinpie!!
Bild 3 är på min superinnovativa(lol) studentgåva: en dagen-efter-studenten-låda :)) 




Har ingen bild på det, men i fredags kväll träffade jag gamla gänget från gymnasiet och det var ju bara typ bäst <33 Vi hängde i skytteparken, spelade kubb, pratade om allt som skett sedan studenten och ba kramades.
Igår kollade jag fotbolls-VM hemma hos Filip med Linus bl.a. och hallå vad jag saknat dem!!? Bästa killarna. 

Nu väntar mamma och jag på mormor som ska plocka upp oss i Örebro - vi ska alla tre spendera dagen på en strand i Degerfors. Så himla mysigt. Hoppas ni får en fin söndag ni som kikar in här och följer mitt ointressanta liv hehe. Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0