här ska jag bo




Detta här är då det lilla rum som jag kommer bosätta mig i from idag fram till sommarens slut vilket känns fantastiskt bra!! Det är alltså Mozen som hyr ut sitt rosa studentrum till mig och hon är därmed my savior samt typ bästa tjejen nånsin <333 

Den här morgonen började med att jag följde Moa till tunnelbanan för att vinka av henne(nu åker hon till Tjeckien och ska vara där i 2-3 månader och det är ju faktiskt ganska hemskt att hon inte är här hemma i Stockholm med mig i sommar buhu) och sen sprang jag lite runt Gärdet. Älskar verkligen att jag kommer bo just här nu -- miljöerna här är ju som upplagda för löpning och träning!! Yayy! !! ! Nu ska jag gosa ner mig i Moas fantastiska säng o ba carpa morgonen tills jag börjar jobba ~kram kram kram~

Kommentarer
Postat av: Moa

Men åh finis! saknar dig!! <3

2014-06-08 @ 12:56:57
URL: http://moalillgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0