imma do my thang

Mamma skickade lite gamla bilder som hon hittade häromdagen o bl.a. denna ovan på två av mina bröder o jag. Tycker den är helt underbar. 


En annan helt fantastisk grej är att jag äntligen fixat endagsbiljett till bråvalla!!! (torsdagen såklart:lana) Sen har jag också köpt nya skor

Vandrat runt i våriga kläder 




Och sist men inte minst har jag sett Miley Cyrus rida på en korv i Globen. Hur sjukt!? Att gå på hennes konsert blev bara en spontan grej som min bror o jag bestämde oss att göra va två timmar innan, och det var heeeeelt fantastiskt(mer bilder kommer)


Så väldigt bra vecka med både röd dag och globenhäng!! Nu är jag återigen påväg mot Närke och ska denna gång fira Niccis som fyllt hela 20 år :,) The little rebel is growing up. Ha en kul lördag kompisar! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0