mitt hem






































Idag har jag hemlängtan. 
Just idag vill jag ha jobbat en hel dag på stranden, och känna hur huden bränner efter flera timmar i solen, känna hur benen värker efter att ha promenerat fram och tillbaka på patong beach sedan soluppgången. Idag vill jag ligga i min säng på sun hill, helt utmattad och solbränd, med båda balkongdörrarna öppna och låta den varma, fuktiga vinden passera de vita gardinerna, skapa spöken. Spela I Cant Make You Love Me med Bon iver. Blunda. Känna kvällsolen genom fönstret. 34 grader. Titta ut över hela patong därifrån jag ligger. Kanske ha sällskap av en människa som på så kort tid lyckats bli en av de bästa jag har i mitt liv. Låta tiden stå still. Bara finnas där och då. 
Idag vill jag hem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0