slow, we paddle through the lake, straight to the very centre of the darkest water where we can embrace the shadows on the surface

 
           

I helgen var jag på gayklubb! Så himla bäst. Eftersom det var eurovisonfinal dansade vi till schlagerlåtar hela natten och fick se Alcazar uppträda och kom hem ca halv 6 på morgonen, så jag var nöjd nöjd nöjd. Utöver det fikade jag med Kimpan, Josephine, Mika och Rebecca. Helgen var riktigt nice alltså.

I måndags var jag med på Mingelkväll på Café Opera som Richards assistent. Jättetrevlig tillställning och massa spännande möten verkligen. Helt galet att jag helt plötsligt kastats in i denna värld?! Efter det åt vi middag tillsammans med hans två vänner Philip och Oliver på en fin restaurang. Superbra början på denna vecka som ser ut att fortsätta lika bra. Nu fattas bara en egen vit etagevåning på söder med bjälkar i mörkt trä och inredningsinslag av metaller i roséguld och textiler i beige. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0