mina sju månader i asien twitter-edition

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Titta på detta bara. Så himla positiv och jobbigt glad? Såhär kände jag alltså  i princip varje dag i 7 månader.

 
Hehe detta är fortfarande en av de bästa upplevelserna from back then, samma gäller arbetskamraten. 
 
 
 
Fast sen fanns det ju lite hemlängtan där ibland också. 
 

Breaking the rules always comes with a price

 
Såna här stunder var de bästa. Saknar. 
 
 
Och såna här. SAAAAKNAAAR
 
 
:,) Här hade vi bara känt varandra 2 veckor men var redan världens bästa lilla familj. 

 
 


Haha åh <3
 
 
Sen fick man sig en snyting.
 
 
Mitt första mixtape. Han skämde verkligen bort mig den där mannen.
 
 
Men hur fan levde vi egentligen?? Avis på mig själv
 
 
 
 

Sen var det dags för lite luciafirande!
 
 
Världens märkligaste jul. Spenderade den iallafall med några av de finaste människorna i världen.
 
 

!!!!!!!!!!!!
 
 
Det här var en fantastisk morgon.
 
 
"Arbetsskadad" lol
 
 

Älsklingar. Saknar så himla mycket att bo tillsammans med en massa andra människor i ett hus, hänga tillsammans vid poolen, bakishänga i sängen hela dagar, ta mopparna till stränder, bara ha fina människor omkring sig HELA tiden som man kan prata skratta gråta kramas med. 
 
 
Everytime.
 
 
Vi var uppriktigt superfascinerade efter detta!!!! Still am!? Plz explain how it works someone

 

Att ens kunna göra såna här tweets.
 
 
OCH SÅNA HÄR
 
 

Och det var min sista jobbdag också. Tanken gör mig fortfarande illamående.
 
 
Nussisar<3
 
 
Och så kom min älskade bror på besök!
  
 

SJUKT BÄSTIGA 5 DAGAR AHH I CANT EVEN

 
Sen for vi till phi phi för andra gången och där skaffade jag mig permanenta minnen. 

 
Sen hade jag en massa hemlängtan.
 
 
Men var så himla livrädd för att lämna allting.
 
 
We did watch Moomin :,)
 
 
Panikångest :-/
 
 
Men fan vad niceiga de sista dagarna var.
 

Och sen var jag hemma igen :,/ :,) 
 
 
Och sen dess har jag längtat längtat och längtat tillbaka till värmen, festerna, jobbet, utsikterna, äventyren, mötena, upplevelserna men mest mest av allt människorna. De bästa 7 månaderna i mitt liv, spenderade tillsammans med några av de bästa personerna jag träffat. 
 
Kommer förevigt vara tacksam för denna resa.

Kommentarer
Postat av: Sara

men nu är du hemma å de är också gos och bra då vi kan ses typ närsom eftersom Sthlm inte ligger långt bort och det är billigt samt att vi detta år kan julmysa på riktigt utan att varken Kenya eller Thailand hindrar oss. Pusssssss<3

Svar: Åh me luvs u lots hun :,,) snart ska vi jul-bak-glögg-mysa!!!! Kramis
None None

2014-11-12 @ 20:12:55
URL: http://ensara.blogg.se
Postat av: cissi

Du verkar ha svårt att hålla dig till nuet. Hoppas du mår bra, för ibland undrar man om du går igenom någon kris. Du har ständigt bilder på dig när du var liten, saker du gjort tidigare. Utbildar mig inom psykologi och du ger signaler som skrämmer mig.

Svar: Haha. Ja just nu är mitt "nu" ganska boring och ointressant så dina psykologilektioner har nog gett resultat! Keep it up!
None None

2014-11-15 @ 08:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0