halloween


Halloween 2012

Halloween 2013

Alltså wow är så himla pepp inför helgen och halloween!! Inte nog med att lilla trion från gymnasiet ÄNTLIGEN ska bli återförenade nere hos Sofie i Lund (!!) utan vi har även i år bestämt oss för att gå all in med utklädnad vilket jag ÄLSKAR! För två år sen blev jag en mimare, och förra året firade jag halloween i Thailand. Då gick all tid och energi åt att pynta baren, och dessutom var jag den som alltid fick lov att skriva på fönster och skyltar osv vid event-kvällar, och sånt älskar jag ju också så fick nöja mig med det pysslet. Vi hade alltså inte möjlighet att engagera sig så mycket i kostym, så ett par lysande kaninöron fick duga: men inte i år!! Har nu köpt modelleringsvax och fake-blod och rött sammetstyg och en PERUK. Hehe. Kommer bli fett och längtar så mycket!!! 

(Ses på fredag Sofiepofie)

Kommentarer
Postat av: SOFIEPOFIE

ALLTSÅ ÄLSKAR ATT NI ÄR SÅ TAGGADE!!!!!!!!!!!!!! LÄNGTAR SÅ JÄVLA MKT

2014-10-28 @ 22:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0