HEJ





Från i helgen då mormor och jag lunchade på fröken Brogrens efter att ha kämpat med å flytta grejer från lägenheten 3 tr över. Har numera inga ägodelar kvar i vår lägenhet på Jakobsgatan 26 i Örebro och ah det känns ju superkonstigt i gotta say

Och sen från i lördags kväll när jag äntligen fick hänga med Karin och Marc(som numera bor i öret!!! yay!!!) samt Lisa och Carro. Typ halva skaran av "första thaigänget" samlat. Vi körde jag-har-aldrig-thai-edition och drack billig öl på ivy och stötte på massa fantastiska örebrovänner som jag saknar så knasigt mycket


Emellanåt har det ätits bästa frukosten nånsin(chiapudding med naturell kvarg, varma hallon och kokos mums), repats musikal och testats peruker och smink inför halloween hehe




Och så fick jag äntligen igår tid att spendera pengar. Då blev det dessa babes+en beige superlång kappa+ett par nya boots eftersom mina försvann i helgen oops

Var även på husfest i Degerfors på fredagen och hamnade på en massa spännande efterfester. Sen spenderade jag hela söndagen åt att kramas och mysa och prata minnen med min älskade Karin och Marc. Kan inte beskriva hur fantastiskt det känns att de bor i Örebro nu. Kommer våldgästa dem hela tiden hihi <33 Och ah annars jobbar jag och hinner inte alls med att träna och försöker få motivation till att börja plugga körkortsteori but im just not there yet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan måste bara fråga, vart köpte du din underbara balklänning? Hur fin som helst

Svar: Hej! Jag köpte den på kotyr.se och den är av märket by Malina. Tack så hemskt mycket, gillar den också :-)
None None

2014-11-01 @ 14:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0