unbreakable



Från förra veckan när Disa och jag hamnade på Urban Cones release event för deras nya singel!! Blev himla spontant så stannade inte länge men fick iaf höra dem spela ett par låtar(och drömma mig tillbaka till peace & love 2012!!) och köpa deras superfina vinylplatta! Lyckad kväll
 
 
Och såhär har de flesta dagarna sett ut: dimmiga, tråkiga, höstiga, deppiga. Uäh. Egentligen tycker jag om hösttider, men det är inte så nice när både vardagen och vädret känns ganska tråkigt. Himla sämst kombo
 
Här har vi istället en bild från en bättre höstdag som spenderades med fina bröder. Tog en promenad med Richard längs vattnet, gick förbi Dramaten och plockade upp ett schema för alla föreställningar nu i vinter och hamnade på ett café där vi pratade om livets alla ups and downs. Världens finaste syskon det där.

 
Och här är lite från lördagskvällen som egentligen från början var tänkt bli en avslappnad myskväll på söder, men som slutade med drickspel och norrländsk dialekt i ett hotell i Sollentuna kl halv 6 på morgonen. Haha, hjälp. 
 

Igår fick jag vara Richards +1 på en exklusiv galapremiär av nya filmen "Bröllopskaos", som kommer ut på bio nu i veckan. Det var vi och en massa kändisar. Haha så knäppt att sitta i samma biosalong som Cassandra från Hem till Midgård(vilket btw var ett program vi syskon maniskt följde när vi var små lol) och artisterna från idol 2014 bl.a.
 
Just nu ser jag mest fram emot halloween för då åker Disa och jag ner till Sofie i Lund!!!!! Längtar så jäkla mycket. Men innan det ska jag få se the 1975 live(!!!nu på torsdag!!!) och fortsätta jobba arslet av mig. Hoppas allt är bra med er. 

Kommentarer
Postat av: sofie

LÄNGTAR SÅ JAG SNART SPRICKER

2014-10-15 @ 19:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0