-


Idag är det EXAKT ett år sedan denna bild togs, och exakt ett år och en dag som planet lyfte från Sverige och mitt största äventyr hittills påbörjades. Ah shit. Längtar hem varevigaste jäkla dag och önskar bara man kunde backa i tiden. Men det kan man ju inte. Istället får jag ba helt enkelt drömma mig tillbaka till the simple and crazy life of Thailand. Fan.


Och här i verkligheten Sverige jobbar jag på för fullt. Besökte riddarhuset i lördags bla för att assistera Richard då han presenterade sitt fotoprojekt för von Hofstenska släktföreningen. Lite knasigt att vara med på sin egna släkts föreningsmöte i just ett sånt sammanhang, men tror inte det är något jag annars frivilligt skulle deltagit i to be honest. För så himla superspännande var det ju ändå inte. 

Och igår var det ju val hörni. Ah vet inte riktigt vad jag ska säga. Ni som känner mig väl vet att jag är oerhört besviken och ledsen över att främlingsfientligheten bara växer i vårt land. Är uppriktigt orolig över vart vi är påväg, men hoppas på att övriga politiker ser detta med klara ögon och förstår att det nu ligger i deras händer att ta ställning till det som sker. För såhär kan det fan inte fortsätta. Kärlek och solidaritet är vad vårt land ska byggas på, inte okunskap och rasism! Tack o hej

Ah och allt sånt å sido då: i fredags drack vi vin hemma hos oss och tittade på japanska animerade mästerverk av Hayao Miyazaki - bäst!! Slutade med en ganska misslyckad utgång men hade superroligt hela kvällen trots allt. Förutom det har jag tränat endel och idag ska jag iväg på första repet för en musikal som jag ska medverka i hehe. Men kan berätta mer om det en annan gång. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0