queen



Alltså!!! Titt sådan perfekt födelsedagspresent jag fick av min fina syster. Bästa gåvan nånsin.
Igår åkte jag över till Mozen för å äta tacos å dricka vin för att sedan fara till hennes skola GIH som hade slutfest för alla nollor. Vi dansade hela natten och battlade till spice girls bl.a. och det kändes lite som the good ol' days när vi var kända som de två överenergiska flickorna i leopardtights på alla konståkningsläger hehe. Älskar att vi bor i samma stad nu, efter alla dessa år!

Har tittat på Harry Potter hela dagen och tänkte nu åka in till gamla stan för å vandra runt bland de fina små gränderna med musik i öronen och kanske ta en kaffe på nåt fik nånstans. Söndagar äger. 

Kommentarer
Postat av: Moa Lindgren

åh älskar dig min syster!! haha galen natt!! <3

2014-09-28 @ 22:37:26
URL: http://moalillgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0