scenery


titt på denna lilla vinter-idyll som utspelar sig right outside my window, nästan så man glömmer att man faktiskt befinner sig i stockholm. 




fast inget slår ju denna utsikt <33 

hejhej, har varit jättejättesjuk sen igår men mår äntligen lite bättre nu. the downside with working at a förskola usch. andra gången på en månad som jag är så sjuk att jag typ vill avlida. 
men!!!! har iallafall lyckats bokat en onewayticket till sunny beach och är så himla himla taggad på sommar 2015 nu yayy. aja ikväll ska jag hänga hemma hos min kära bror med hans flickvän och vår andra bror och det ska bli så myz så. ha en fin lördag kompisar take care be safe kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0