det här året har jag

Myst på Makeriet i Örebro med Nico, Lovisa, Marcus och en alkoholfri drink

Fått ny hårfärg och en teckning

Fikat med världens bästa syster 

*Jobbat* :,) 

hej hej hej åh jisses vad gla jag är för igår började jag jobba på en förskola. det har bara gått två dar och är redan förälskad i detta att man kan läsa sagor för små snuttisar och äta mannagrynsgröt till mellis och kalla det för ett yrke. ser lix redan fram emot morgondagen och de arbetsuppgifter som väntar hehe. hur som så har jag utöver det gjort ovanstående saker och spelat gta med karin och marc och myst massa med min bror och tränat nästan varje dag detta år :-) so all is well 

hoppas allt är fint med er!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0