hejhejhej

Här kommer liten uppdatering!



I torsdags hade jag sista torsdagsutflykten med mina småttisar :-/ Vi besteg Hammarbybacken o åt frukt o tittade ut över halva Stockholm. 


Annars gosades o kramades vi mest hela veckan o beklagade oss över att vi snart skiljs åt *förevigt*


I fredags hade mina arbetskamrater o jag drömmigaste AWn. Med oändligt massa gott, finaste utsitkten o vin. Spela kubb gjorde vi också! Bästa, fina förskolebrudar



Lördagen: konsertgenrep o lite shopping inför bulgarien o så ritade jag även Elsa från Frost -- lovat en av kidsen att göra det i 5 månader nu så började bli dags.
Och på söndagen var det konsert! Kul!! O efter det avslutsmiddag o öl med kören. Så tråkigt att terminen är slut nu redan buhu



Och idag var en ledsam dag på förskolan för idag var min sista officiella dag där :-/ Kommer sakna ungarna o jobbarkompisarna så jävla mycket :-/ Helt 7kt

Men är inte helt bitter för IDAG började repen inför musikalen för min del!! Wow vad kul och inspirerande det var! Så pepp!!!

Ah och det var väl det. Flyttar på fredag så imorgon börjar the packing of hell. Hoppas ni mår fijnt. Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0