summertime

Hörni: <3SOMMAR<3 Har i veckan jobbat på förskolis en dag(underbart att krama på mina gosisar igen) och varit barnvakt



samt druckit kaffe i solnedgången på kolonilott m trevligt sällskap och gosat ikapp lite

Sen har det solats med Rich. Vi har upptäckt att vi ju bor MITT I summerburst typ. Fun.


Och igår for jag till Örebro för att titta på studenterna. Örebro är BÄSTA ta-studenten-stället for realz. Man blir så lycklig av att se alla glada studenter. "En gång pilt alltid pilt" stod skrivet på ca alla flak från Karolinska Läroverket och kände mig mycket träffad :,) Saknar gymnasietiden så buhu. 


Blev litt varmt så slog oss ner på Josbarens uteservering, denna fantastiska mother of mine, fina Amanda och jag. 

<3Örebro<3


Sen svängde vi förbi Beckas studentmottagning! Grattis Beckis, äntligen var det din tur!!


Sen vidare hem till Åsa där vi grillade o pratade ikapp massor!! Så länge sen vi alla sågs. Mamsen o bonusmamsen på bild <3


Sen åkte vi till stadsparken o där fick jag ÄNTLIGEN kramas med dessa bästa!!! Så många efterlängtade möten denna dag ah mah gad.


Vi fortsatte med drinkar på Makeriet, billig öl på ivy och sen häng på satin där man alltid alltid träffar så himla många saknade ansikten. 

Är oändligt tacksam för att jag har dessa fantastiska människor i mitt liv. Är verkligen bortskämd. Nu ska jag till stockholm och musikalrepa och ikväll ska vi sätta oss på gärdet och låtsas vi är på summerburst 8-) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0