john bauer


Allra första jag gjorde när jag var tillbaka på svensk mark var att åka förbi galleriet där min brors fantastisks fotokonst står utställt just nu.

Har sett dessa bilder tusen gånger men blir alltid lika imponerad och förtrollad av dem.


Så fijnt fijn fijnt


Och här är jag 15 år gammal, uttvingad på ett fält iklädd en stickig klänning gjord av hö. lol lol lol aj aj aj 

Tillhörande text. Så poetisk, min bror!!!!



Och resten får ni se om ni åker förbi å tittar. "I John Bauers sagoskogar" finns på Galleri Sjöhästen på Lidingö, fram till 29 mars. 12.00-16. 00 varje dag. På helgerna finns Richard där hela dagarna. Så himla värt att droppa förbi om man har möjlighet! 

Har massa bilder från Marocko men det blir en annan dag. Känns bra att vara hemma i vårvädret!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0