hola amigos


Från när jag i förra veckan bestämde mig för att ta med några kids ut på ängen o plocka maskrosor. Satte oss i solen o så visade jag dem hur man gör kransar. Myjs på hög nivå

Och från i helgen när jag var o shoppade endel stuff inför bulgarien (som är om mindre än två månader holy f*ck) 


Har ingen bild fr det men på fredagen var två av mina bröder o jag på the bishops arms o käka o drack öl! Och här är fr lördagen när jag kolla girls ca hela eftermiddagen innan det var dags för:

Drinks with this beauty! Mysigaste kvällen som började ganska oskyldigt men slutade med massa gratis alkohol och hemkomst kl halv 6 på morgonen

Så himla bra är hon! Lycklig över att jag har denna sjukt stöttande och *galna* tjejen i mitt liv. Fina Disho ♡

Igår vaknade vi kl 13 och var ganska döda men jag lyckades kämpa mig igenom en springtur, handla mat, tvätta lite och göra matlådor för veckan så dagen var ju inte helt bortkastad.

Nu är det måndag o ny vecka o jag är superpepp! Ha en fin dag kompizar, klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0