för vem kan glömma att stjärnorna någon gång blir stenar, vem vet hur länge vi har varandra


Hola friendos, här kommer en litt uppdatering:


Förra fredagen pallade vi inte mer plugg, så istället hade vi ölhäng, Viktor, hans två polerz och jag. Det var sköj! Fick även till en fin faceswap med mamsi den kvällen :--)

Lördag: då kom nåra kursisar hem till mig. Drickspel osv innan vi gick vi till Ritz. Stannade(i typ 20 min) tills vi bestämde oss för att fortsätta festen hos mig med burger king istället.



Söndag: bakislunchdate med Amandis! 



Örebro har varit så vårigt och mys på senaste(när det inte har haglat lol???) och känner mig sådär vårmysig ca jämt


Nästan varje dag har jag varit på universitet, och om inte där så har det pluggats hemma hos mig *suck* Dock tog jag en paus för o mysa med dessa två i torsdags<3

Och så har jag lagt väldigt mycket tid på detta. Så himla nödvändigt med hård fysisk ansträngning för att väga upp den hårda psykiska.


Fredag: gick på kåren för första gången! Så kul o få dansa lite med kursisarna och tänka på annat än bara tentahets. Lördag: möta upp med dessa två(på bilden ovan) igen



För att gå o titta på detta! Var superkul att få se gamla fina konståkningskompisar showa runt på isen igen. Åååhh så en saknar kosntåkningen ändå. 

Och resten av eftermiddagen+kvällen spenderades i mitt kök: Viktor och jag försökte tentaplugga men det gick halvbra. Trevligt vare iaf. 

Idag däremot pluggade vi flitigt hela dagen(kan va för att tentan är om 1 dag lol pressure up). När vi avslutat för dan mötte jag upp Amanda för sushi yassssss

Och så hare sett ut! Nu ska jag återgå till blodcirkulationen. Tjohej! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0