sista dagarna




Tog mig tillbaka till phi phi för att spendera mina sista dagar i Asien där med familia y amigos.

Hittade Monki när jag var i Malaysia(lol) så köpte en fin ny jeanskjol där.


Så gla att jag hunnit spenderat så många fina dagar med dessa två. 

Såhär gla!


& med Jens o Koffe o David. Här hade de bjudit med mig till Relax bar o beställt in helrör o fish som en liten välkommen-tillbaka-till-ön-grej. Så gosiga så.





En dag åkte mamma, Ebbe och jag ut i en privat longtailbåt och fiskade! Fick så himla mycket napp och detta var nog en av de absolut roligaste sakerna jag gjort på denna resa! 

Annat som hanns med: filmmys på banana bar och ett litet uppträdande i någon timma tillsammans med Ebbe på en livebandbar. Det var skoj!


Sista fruitshaken för denna gången, från det ställe där jag testade min allra första thai-fruitshake för 2,5 år sen :,) 

Igår återförenades jag med Karin o Marc över en last supper i Bangkok, och gissa var jag är idag:

I Sverige!! Konstigaste känslan. Känner mig lite numb. Är just nu påväg till min pappa på västkusten för att i några dagar ba övningsköra o umgås o vänja mig med denna förbannade kyla. Kan inte fatta att dessa 2,5 månader har kommit till sitt slut. Kanske gör det imorgon när jag inte är halvt död efter 16 timmars resande. 

Hoppas ni mår bra! Puss kram hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0