lonesome traveller

Hej hej hej uppdateringsdax 







Koh Rong var som sagt helt fantastiskt. Hade tre så himla lugna och fina dagar. Sprang på stranden, drack fruitshakes, lyssnade på Alex och Sigges podcast och sjöng en massa. Alltså bästa rehabiliteringen nånsin.

Men så var det back till Sihanoukville för min del (båtresan dit var heeelt galen, var 110% säker på att vi skulle välta pga de enorma vågorna, men det gick bra!)




Blev ju lite förälskad i denna plats. Mest pga bästa hostlet Monkey Republic som jag bodde på(båda gångerna) och pga alla fina mänskor en träffade där. Denna gång hann vi med lite strandfest, boat party på australia day(vi åkte ut med två stora båtar och kastade vattenballonger på varandra lolz) och att mysa på privatbio. Så sorgligt att säga hejdå for good igår buhu. 

Igår hängde jag vid poolen hela dagen med fina nya friendos innan jag hoppade på nattbussen till Siem Reap.

Och här är jag nu! 

Har varit rätt nice att fått resa runt lite på egen hand de senaste dagarna, men nu saknar jag att vars tredje hjulet så ska snart möta upp Karin och Marc.

Hoppas ni mår bra där hemma! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0