15 hp



Halloj! Sen senast jag hälsade på här inne har det hänt en himla massa. Bl.a. har min fine bror fyllt 23! Grattis grattis!!



Och så har jag pluggat i princip varje dag med min lille pluggkompanjon. 

+solat!!!



Har även varit på Antons teaterproduktion(Vilken stjärna han är!! Stolt!!) och umgåtts med Karinzko såklart.


Här är från en dag då Viktor och jag pluggade i en park 9-17 non-stop förutom då vi tog en Saigon+jordgubbspaus mmmm



I tisdags fyllde Nico 22(!!) vilket vi firade på Sorella, och på torsdag skrevs sista tentan! (Om jag blir godkänd) så har jag härmed avklarat min första tid på ett svenskt universitet *woho*




Detta firades såklart med fyllebrännboll med övriga kursare. Så skoj! Kommer sakna att få vara en del av denna trevliga skara.

Men mest kommer en sakna denna som varit ens tappre studiekamrat nästan sen dag 1 av kursen! Så glad att jag blivit en så fin vän rikare på denna tid, trots att vi redan skiljs åt buhu. Men det var roligt så länge det varade! 

Nu är jag hos pappa på västkusten, efter att ha spenderat en fantastisk helg i Götet. Det tar jag litt senare, hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0