bästkusten



Haft några *perfekta* dagar hemma hos pappsen och Annica på västkusten. Bara legat på deras flotta veranda, solat, ätit gott, läst körtkortsteori och övningskört i drömmiljö.




Och som alltid när jag är hos pappa: vandrat till favvobryggan och lyssnat på vattnet. 



Varje dag har jag fått köra bil i dessa områden. En dag körde vi till Kungshamn och Smögen. En vacker dag ska jag bosätta mig här nere, när jag är skrynklig och har 15 barnbarn typ.

Sverige är så vackert.



En kväll körde jag ner till pappis båt. Vi drog på oss handskar och skrubbade hela fanskapet. Lille Elsa blev så ren o fin så!



Så värdefullt att spendera så mycket bra mysig tid med min kära fader. Det brukar gå ganska långt emellan våra möten, och nu när jag flyttar till England kommer det nog bli ännu svårare att ses. Men när vi väl gör det så är det så himlans bra <3 

Nu sitter jag på tåget mot öret igen! Borde plugga vägmärken men att skriva här är ju roligare. Kram på er kompisar! Och kram på pappa och Annica som alltid välkomnar mig med öppna armar när jag våldgästar. Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0