power

Hej hallå här kommer en liten uppdatering. Börjar med en bild på mig i min nya topp, gillaren!



Hade på mig den i fredags, när jag hängde med Madde, hennes boyfriend och hans polerz. Vi gjorde fina drinkar och gick ut på restaurang! Mys! 

Men innan det drog Madde och jag till Gälleråsen i Karlskoga för att åka gokart!!! Så kul!!!



När det blev lördag återvände jag till öret för att hänga med Nico, Bella och Lisa!

Tanken var att hänga på gratisfestivalen Putte i Parken ett tag, men då vi alla var ganska slöa gick vill till tacobar och käka mini-tacos istället mums 


Fin älsklingstjej


Igår åkte jag till Borlänge för idag var det dags för min uppkörning... OCH JAG KLARADE DET! Wihu!! Var helt inställd på att få göra 2-3 försök, men nu har jag körkortet, efter första försöket. 

Är så himla stolt över mig själv. Detta år har hittills varit ett jävla power-år. Slutet på 2015 var ganska motigt. Men här står jag nu några månade senare, med körkort, en avslutad första universitetskurs och har kommit in på min drömutbildning i England. Känner mig så jävla in control och grym. Ibland får man faktiskt göra det. Kram puss hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0