koh phi phi

Bilder från våra 10 fantastiska dagar på Phi Phi Island
 
Hej vänner!! Ber hemskt mycket om ursäkt återigen för hemskt dålig uppdatering här. För ca 2 veckor sen påbörjades jobbet i Patong och sedan dess har livet varit en enda stor lycklig och hektisk dimma. Jag har redan lyckats förälska mig i hela crewet vi jobbar med samt allt som har att göra med arbetet: i stort sett går det ut på att vandra omkring på stranden hela dagarna och promota klubben och sedan festa med våra gäster på kvällen. Nästan lite för bra för att vara sant. I början av oktober åkte Karin, Lisa, Oskar och jag till Phi Phi och spenderade 10 underbara dagar i paradiset. Vi fick vara med å starta upp Stockholm Syndrome även där och det var bara så himla bäst. Har så så så mycket att berätta men låter bilderna ovan tala för phi phi-vistelsen och snart ska ni även få bilder här från patong!
 
OBS OBS OBS: när jag skriver detta ligger jag vid vår pool och solar topless och lyssnar på musik och försöker inse att detta faktiskt är min vardag de kommande 5 månaderna  

Kommentarer
Postat av: Calinne

Åå vilken dröm! Och jag måste bara säga att jag alltid älskar dina bilder. De är så konstnärliga. /Calinne

2013-10-24 @ 10:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0