Campsite Dream

Här är några av de bilder som Agnes tog på oss för några månader sen nu! Lite då och då dyker nya bilder/filmsnuttar upp på Campsite Dreams facebooksida/instagram. Agnes har gjort så himla bra jobb med detta verkligen, gla att jag fick vara med!!

Campsite Dream är en deep house duo från Holland, ni hittar dem på spotify! Jobbet gjordes för Sony Amsterdam som representerar duon. Himla häftig grej ändå.
Kolla mer foton av Agnes på hennes hemsida www.agnesstenlund.se

england > bulgaria > england

Såhär himla happy var en på flygplatsen några minutos innan det var dags för boarding.

Kan knappt räkna till alla de gånger jag suttit på ett flyg hittills 2016. Det här har verkligen varit drömåret ur ett globetrotter perspektiv.

Absolut bästa med att resa är väl ändå att man lär känna människor i Kambodja som sen kommer och hämtar upp en på flygplats i London för att ta med en på en roadtrip längs halva södra kusten i England. Ni vet.

Tom visade mig Brighton(där vi självklart besökte Brighton Pier samt käkade fish & chips lol), Portsmouth(där vi stannade och doppade föttera i havet), Bournemouth, Poole och en himla massa andra småställen på vägen. Bilresan skulle egentligen tagit 3-4 timmar, men för oss tog den ca 9. Sån jävla drömmig dag, TACK Tom!

Chloe bor i Ivybridge, som är en liten by i Devon. Är helt förälskad i landskapet här nere.

Så jävla göttigt att hänga med this one igen!! Vi hann bara hänga 3 dagar i England innan det var dags för oss att ta bilen till flygplatsen för att flyga vidare till:

Sunny Beach! Yay! Förra sommaren här var verkligen en av de bästa jag haft. Konstigt men svinroligt att vara tillbaka! Roligast var ändå krama Karin igen som ska bo i Sunny heeela sommaren.

Tog tyvärr väldigt få bilder. Men vi hann med massor: beach partys, häng i gamle goa Chill Out med alla promoters, kolla när the workers hade fotbollsturnering, äta fina middagar vid vattnet, dricka öl och drinkar vid pool och strand, sola, bada, dansa, spela GTA och ba njuta av varandras sällskap.

Chloe och jag firade 1 års vänskap också, på platsen där vi träffades! Hur gulligt är inte det rå! Det firades tyvärr på sjukhuset pga Chloe är klumpig och stukade foten kvällen innan lol. Tröstade oss själva med sjukt goa daquiris på Cabana Beach club.

Några favvosar som vi hann hänga endel med!!! Så jävla jävla kul att träffa alla igen. Det känns verkligen som ett home away från home, vart vi än gick fanns det någon man kände som man kunde stanna och prata med.

Efter en vecka i värmen var det dags att åka tillbaka till the UK igen. Så glad att jag fick dela den med Chloe och Karin. Chloe och jag spenderade 99% av tiden i England i hennes säng/soffa med svinmycket mat och massa film/serie-tittande. Tre dagar av pure laziness, love it.

Eftersom livet ständigt ska vara ett äventyr så blev mitt flyg inställt igår, och jag fick ta ett nattflyg istället. Gjorde mig egentligen inte så mycket då jag träffade dessa två godingar på planet. Vi drack vin och diskuterade feminism och olikheterna mellan våra hemländer, Mexiko och Sverige. Väl på Arlanda fick jag lov att checka in på Clarion och sova i en underbar hotellsäng och idag äta en magisk frukostbuffé. Allt betalat av SAS. Så ja egentligen ska man väl inte klaga.

Nu är jag äntligen påväg till Värmland igen!
Har verkligen haft det konstigaste och roligaste året nånsin hittills. Ska ta vara på varevigaste moment som resten har att erbjuda. Och snart flyttar jag till Bristol hörni!!!!!!! Hoppas ni har det bra ni också finisar! Kram

nagu

Hola friendos! Nu var det ett tag sen. Jag har flängt runt non-stop sedan sist och tänkte berätta lite om allt steg för steg så en har det sparat här i min lille memory bank. Börjar med Finland:

Som sagt vare dags för mina bröders och min första resa tillsammans, bara vi 4. Här har vi dem. Älskar dem så mycket att det skaver i hjärtat.

Skrattar a l d r i g så mycket som jag gör när jag är med dessa. Det går inte ens att beskriva mina bröder, de är bara så jävla konstiga och hysteriskt roliga. Vet inte hur många gånger jag råkat kissa på mig av skratt i detta sällskap :)))))

Syftet med vår resa till Finland: att ta oss hit. Här har vi alla 4 så många underbara barndomsminnen. Ebbe och jag var här ofta när vi växte upp, i mormor och morfars sommarstuga i Nagu. Det var lite lurigt att hitta dit, eftersom man först måste ta färja över till en skärgårdsö och sedan klättra ner för ett berg för att komma fram.

Ingen av oss visste vad vi kunde förvänta oss då ingen varit här på ca 15 år. När vi hittat nyckeln(som låg på samma gömställe som den gjort de senaste 40 åren) och efter många om och men fått igång elen så började vi inspektera. Ingen toa, inget kranvatten och halva altan var fallfärdig. ÄLSKAR det!

Vi var trötta efter färden så vi slängde ihop lite kvällsfika innan vi gick bums till sängs.

Vår första dag! Tog bilen in till kyrkbacken som är den närmsta byn. Där gick vi runt lite vid den lilla hamnen och satte oss för att äta lunch på ett fik vid vattnet.

Levde ett sånt primitivt liv verkligen. Borstade tänderna vid berget, kissade i skogen, diskade mha havsvatten och gjorde upp en brasa på stranden för att värma oss efter dopp. Ni hör ju.

Det är en del att ordna med stugan(ett projekt mina bröder och jag ska försöka komma igång med snart), men den har ändå allt man behöver. T.ex. en rodbåt och kanot etc. Så jävla fantastiskt att bara ta sig en liten tur med båten när man vill få lite lugn och ro.

Älskade Rich <3

Erik var in charge of elden. En dag behövde vi inte ens använda tändstickor för att få igång den.. det var så varmt i sanden i eldstaden från dagen innan att en bara behövde lägga lite gräs på och gnugga med en pinne. Den kvällen hällde vi ca 5 dunkar vatten på elden när vi var klara, just in case.

Richard sprang mest runt och fotade/filmade så mycket han kunde. Han har nyligen köpt en drönare som han ska använda för ett kommande fotoprojekt som han testade en del. Kanske lägger upp en film med det han spelade in nån dag!

Vår första middag bestod av grillat kött och kokt potatis och vin och öl och massa gott. Mmmmmm

Här stod jag på bergsklippan precis bredvid stugan. Här brukade vi stå och fiska när vi var småttisar. Så djävulskt fint äre. På den där bryggan brukade Ebbe och jag sola, med tusen kuddar och täcken, och läsa Kalle Anka pocketböcker.

Erik hade tagit med sig två gitarrer och en högtalare, så hela helgen spenderades med musik framför brasan i princip. Han hade även gjort en spellista speciellt för Nagu som var så jävla bäst.

Hur underbart är det inte att ha ett ställe att fly undan till sådär bara? Där man kan andas ren luft, ligga vid brasan med en massa filtar och kuddar, lyssna på musik, sjunga, prata, bada, fiska ro och bara va. Så glad att mina bröder och jag har denna fristad tillsammans. Så jävla glad att jag har mina bröder! På söndag kväll åkte vi tillbaka till Stockholm, där jag stannade en dag innan det var dags för nästa resa.