fredag(dag 3, pip)





Fredag: Sooooo much better! Började dagen med att klippa mig, finally. Så nu är
lilla Sally korthårig. Axellångt ungefär. Är supernöjd och jag hade världens sötaste frisör! Hoffmaestro spelade idag, wich was AWESOMEEEEEE!! Ni fattar inte hur sjukt bra det var! Har lagt till alla deras låtar på min spotifylista. Jag är såld! Senare takida vilket var sjukt bra, inte med tanke på musiken, utan med tanke på alla sköningar vi ÄNTLIGEN hittade där! Stod och dansade med mina vänner jag lärt känna under dessa 3 år på valla. Kommer saknar er alla ♥ Madelene och jag gick senare till Mr.James och mötte upp Fanny, Ida, Johanna och Josefine. Vi gick till maskinen på natta när det var, och det var nog BÄST den dagen kan jag helt klart påstå! Där träffade vi takida-gänget igen. Fan va kul det var, fan va vi dansa. Haha helt sjukt! Träffade så mycket annat härligt folk under denna dag också så jag måste ge den en liten guld stjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0