spex





Orkar egentligen inte gå igenom hela dagen men den har varit AWESOME så antar att jag måste. Skolan - bra. Efter skolan - stan m. en fis och Hanna, och sen följde fisen efter mig resten av dagen!! Blev inte av med den! Bl.a till träningen som gick ganska bra actually. Tänkte lägga upp lite videos här senare(hehehe). Sen vetni, så kom Sofia förbi helt otippat och såg på en stund. Efter träningen = we got all nuts. Vi skrek och sjöng och skratta oss lyckliga för snön och hoppade och sånt där.. på stan. Myste på Hells med världens goaste varma choklad och sen tillslut kom vi hem. Vi var galna ikväll. Tittade på Romeo och Julia och ingen grät. Sen var de tvugna att kila och det slet lite på hjärtat. HAHA för nu är jag ensam här hemma och är rädd och saknar att skratta åt Sofie när hon är trög och Sofia när hon är söt.

Nu väntar jag på att Kimb och de andra ska komma hem så vi kan fortsätta mot nattvandringen. Kl. 2.00 börjar den, och jag har barnskridkso på morgonen. Dock är det andra tjejer från konståkningen som ska dit så varför inte..?

HEJ SÅ LÄNGE

Kommentarer
Postat av: moa lillgren

Sally sally sally... Du är helt underbart vacker! Saknar dig imassor ska du veta! ÅÅÅÅH va fin du är helt sjukt!! <3<3

2010-10-17 @ 16:34:22
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0