in my closet(well, now thrown on my bed)











old-times-dress

Nyvaken och sjuk - that wont hold me down. Tänkte jag skulle visa er min mammas gamla klänning som jag fått av henne. Den är "trasig" långt ner på ryggen och ut på armarna. Kanske lite för mycket, men coolt ändå! Aldrig använt den, men den kanske passar bra till ett "trash-outfit" tema på någon karrofest någon gång de här 3 åren. Who knows? Hur är eran söndag?

Mina och Sofies planer att åka skridskor på allmänhetens idag var ju helt åt gäves(?) iallafall. Det öppnar inte förrän v.42. What are we going to do now?

Kommentarer
Postat av: mikaela

snyggt! :)

2010-09-26 @ 17:48:54
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh va vacker klänning :O vart har du köpt den? :D <3

2010-09-26 @ 19:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0