consversesrr (typ?)



Ett par, två par, tre par. Sisådärja. I en av de 87365874654 små fake(tror jag)-märke butiker här på gatan nedanför köpte jag 2 par låga converse för 400 kronor och fick ett par på köpet. Svarta, vita och (usch tvi blä och fy) militärgröna. De gröna var ännu fakeigare än de andra och var de enda man kunde välja på. Kanske de blir supersnygga i sommar. Kanske inte. Men gratis är gratis!! Alltid något.

UPDATE: Haha. Ser ni något konstigt på dessa bilder? Efter en stund, efter att jag tagit bilden och efter att jag gjort inlägget, upptäckte jag att en sko var storlek 36 och en var 39. Turkey turkey turkey.. När jag nu tittade på bilden igen såg jag hur sjukt obvious storleksskillnaden var även på bild. Haha. Kul.

(gick såklart direkt och bytte skon)

Kommentarer
Postat av: kimberly

glöm inte bort gamle kimberly <3 kom gärne hem nått till miiiiii :D

2011-04-20 @ 10:19:01
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/
Postat av: Moa Lillgren

Kunde du inte ha tagit ett par vita till mig??!! :O <3

2011-04-20 @ 10:36:55
URL: http://bfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0