unika tårtor och fällda tårar

Den här dagen tills nu har varit så överallt. Tidig tidig morgon, långa hål, strul med individuella val som jag har nu fixat till Psykologi på hösten och Musik-Eget Skapande på våren!! För kul! När jag kom hem var jag helt slut, det var helt knäpptyst i lägenheten, och när jag går in i vardagsrummet hoppar det upp 5 tjejor från olika vrån och skriker surpriiise. Haha min pälsklingar! Det hade fixat ballonger överallt, tända ljus, en "gratulerar"-banderoll, kyckling & potatisgratäng, godis och en snopptårta. Haha idioter. Tack gullisar, älskar er så mycket. Tack för alla fina stunder. Det här var det perfekta sättet att avsluta vår tid i lägenheten. Flyttar ut antingen imorgon eller på onsdag helt och hållet. Sorgset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0