i'm santa and i know it












Heya. Äntligen är skolan slut för veckan och äntligen är det snart jul!! Åh.
Igår var så sjukt jävla roligt. Det var karrofest och jag med my homies drog till en fet lokalfest innan, samma lokal som stjärnparaden festen höll hus. Det var så kul där och på karrofesten och allt däremellan. Tack för en lyckad helt sjuk kväll/natt mina fina vänner. Idag vaknade jag hemma hos Sofie och vi blev serverade en jättemysig frukost av hennes mamma. Gulle!! I skolan blev vi bjudna på tårta av våra klassföreståndare för att de tycker vi är den raraste klassen på karro och på eftermiddagen har jag bara myst här hemma. Nu ska vi snart äta gott och mysa ännu mer. Jag behöver en lugn hemma kväll efter denna vecka hehe. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0