windows live moviemaker





Hello there darlings.
Dagen har varit så soft! Vaknade vid halv 10 av att Mathias plingade på dörren och hoppade sen in i duschen direkt. När jag kom ut var hela drösen i min lägenhet. Vi filmade till 11 någon gång och började klippa det vi fått till hittills! Det blir så braaaa! När den är klar kommer den upp här!
Vid 1 hade vi våran första och enda lektion idag. När den var klar klockan 2 gick jag och Soffan på stan och se på fan!! Mitt läppstift hade äntligen kommit in! Köpte direkt och var glad resten av dagen. Köpte också en ring från Style by Tyra. Ni får se snart.

Nu väntar jag på att klockan ska slå 9 så att jag kan åka och träna. Slutar 11 idag och det är bara jag och Becka som kommer vara där. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0