magnificent

Hey you. Usch denna dag säger jag. Vi kör fortfarande fullt race på jobbet men nu har vi ändrat tiderna till sena sådana så vi kommer hem efter 9 på kvällarna hädanefter. Så slut. MEN en underbart fin sak är att det återstår endast 2 dagar sen kommer min underbara syster hit och då kommer helgen vara helt fabulös. Vi ska bada, sola, käka jordgubbar i en park, shoppa klädesplagg, strosa på en gata i stan, ferra, gå på harry potter, mysa, prata om våra liv och låtsas som vi aldrig mera ska skiljas åt i stort sätt :) Åh vad fint. Hoppas eran vecka kommer vara lika bra. Kram på er.



Frida Gustavsson. Magnificent.

Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren

JAG VILL ÅKA NU!! :D OMG MEN DET R TYP EN DAG KVAR BARA :D ASSÅ FATTA IKVÄLL OM EN DAG SÅ SITTER JAG PÅ ETT FUCKING TÅG TILL DIIIG :D DU MÅSTE KOMMA OCH MÖTA MIG ANNARS KOMMERJAG VIRRA BORT MIG HAHAHAHA :D ÄLSKAR DIG GUMMAMAAANNNNNN :D <3

2011-07-13 @ 10:37:12
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0