det var februari månad, vi var unga och aldrig tidigare upplevt sådan lycka











Photos. NikonD60

Igår var sista dagen på lovet och idag började min ångest. Är så trött på skolan. Iallafall så har jag pluggat fysik här hemma denna eftermiddag och kollat lite halvt på Sex and the city.
Tog en paus nu för att lägga upp bilderna från gårdagen. Det var så sjukt fint väder så några vänner hämtade upp mig här i marieberg. Vi köpte korv och engångsgrill och tog bilarna ut till Glashuset vid Rynningeviken här i Örebro. Solen hann gå ner innan vi kom dit men det var så himla mysigt ändå. Vi drog årets första grillning och lekte lite på isen osv. På kvällen kollade jag, Karin och Henke film hemma hos honom och sen skjutsade han hem oss till mig. Fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0