you're lying with your gold chain on, cigar hanging from your lips, i said, "hon, you never looked so beautiful as you do now, my man"




För att summera denna dag skulle jag vilja säga perfekt. Började med att hämta inspelningen till showen(som vi gjorde i onsdags) och krigade mig sen igenom det där jäkla svenska provet och efter det liksom sväva hela min omgivning. Det var såå varmt idag och första gången i år som jag kände att jag hade för mycket kläder på mig. Vi solade på Karolinska skolans skolgård största delen av rasterna och bläddrade igenom nya skoltidningen som nu kommit ut första gången på 3 år. Sofie och jag cyklade omkring och bara var lite sådär jättelyckliga och sen spenderade jag tre showtimmar i ishallen. Åh vad bra det börjar bli!! Så stolt över alla fina åkare. Jag mår så bra just nu. Nu måste jag sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0