one shall always be drunk. with wine, with poetry, or with virtue.

 
 
 
Nu börjar min livslust sakta komma tillbaka hehe. För i helgen kommer nämligen Karin hem efter att ha varit på praktik i TRE JÄVLA VECKOR och med sig har hon en julgran!! Vi ska pynta här hemma i lägenheten så att det blir världens mysigaste julstämning och då jävlar i min lilla låda ska det anordnas massa glögg-och-lusse-kvällar mina kära vänner. 
I helgen har jag delvis hängt med en fin vän från högstadietiden och vi gick bl.a. ut och drack lite vin och pratade om allt som hänt senaste tiden. Jag hann också se min brors band spela på en bar i Kristinehamn(så himla himla bra!!) och äta lunch med honom och min far.
Annars har jag prov i matte D imorgon vilket också är det näst sista matteprovet jag någonsin kommer göra i mitt liv vilket känns helt jävla sjukt och fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0