thailand

 
Nu är det äntligen bestämt. Idag fick vi bekräftat att vi i september ska flytta till Thailand och jobba och bo i ett halvår. Vi har pratat om det länge nu men idag blev allting bestämt. Det är helt sjukt att detta verkligen händer!! Är så jävla lycklig och förväntansfull och nu känns det verkligen som livet kan börja! Har alltid haft ambitionen att resa och se världen innan jag börjar plugga och settle down, och mitt äventyr kunde inte börja på ett bättre sätt. Helt jävla underbart att jag också delar denna upplevelse med 4 vänner och däribland min underbara Karin. Phi phi island here we come!!!)!#€wr309r348

Kommentarer
Postat av: Anna

Wow vad häftigt!! Vad ska du jobba som? Hur gick du till väga? :)

2013-07-11 @ 10:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0