det är nu det händer

De senaste dagarna har jag: 

Druckit Chardonnay å gossipat med fina Nico på Paolo's 

Firat Valborg i Dalarna med några av de bästa människorna jag vet. Nästan hela thaigänget samlat i SVERIGE, så himla fel och bäst 

Och vi grillade och badade badtunna och spelade musicquiz och förtärde alkohol långt in i natten och jag fick även bevittna snö vilket jag inte gjort sen förra vintern, så det var nice! 

Innan jag återvände till Örebro för att avnjuta denna fantastiska kväll(vin å snax i parken med bästa Sara och Niccis och efter en stund även Marcus) så var jag i Köping med thaigänget å åt svenskt godis och Max originalburgare

!flätat håret endel!

Sen har jag bara packat å packat å packat å ibland stannat upp när jag varit ute för att fota den fina våren 


Varit och lyssnat på när Mathilda Walhstedt sjungit och spelat gitarr på veganfesten och gåshuden från den upplevelsen sitter fortfarande kvar (oj oj oj vilken talang) 


Och tillsist har jag fått avnjuta Saigon en sista gång på väldigt länge för 

Idag flyttar jag till Stockholm!? Ahhhh superläskigt ju but this is really happening och det är lite det jag velat sen jag var typ tolv. Längtar samtidigt som jag är skräckslagen över allt det nya som väntar. Well well, vi hörs när jag är stockholmare! Kram!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0